اولین سالگرد تآ سیس این وبلاگ نا قابل رسید . تجارب و خاطرات تلخ و شیرین

 

طول خدمت می تواند برای دیگران مفید باشد . متآسفانه آمار مطالعه و تحقیق و

 

کتاب خوانی در ایران پایین است در عوض وبلا گ نویسی رونق خوبی دارد

 

لذا با هدف انتقال تجارب و آمو خته ها به نسل جوان این وبلاگ ایجاد شد

 

و از همه عزیزانی که در این مدت با گذاشتن نظر و یا اضافه کردن لینک انگیزه

 

ما را در ادامه این راه  دو چندان نمو دند صمیمانه تشکر می شود .و از اینکه

 

نتوانستم به همه نظر ها پاسخ دهم و لینک های غیر تخصصی را اضافه نمایم

 

پوز ش می طلبم .