اولین سالگرد و تجربه وبلاگ نویسی
اولین سالگرد تآ سیس این وبلاگ نا قابل رسید . تجارب و خاطرات تلخ و شیرین
طول خدمت می تواند برای دیگران مفید باشد . متآسفانه آمار مطالعه و تحقیق و
کتاب خوانی در ایران پایین است در عوض وبلا گ نویسی رونق خوبی دارد
لذا با هدف انتقال تجارب و آمو خته ها به نسل جوان این وبلاگ ایجاد شد
و از همه عزیزانی که در این مدت با گذاشتن نظر و یا اضافه کردن لینک انگیزه
ما را در ادامه این راه دو چندان نمو دند صمیمانه تشکر می شود .و از اینکه
نتوانستم به همه نظر ها پاسخ دهم و لینک های غیر تخصصی را اضافه نمایم
پوز ش می طلبم .
+ نوشته شده در سه شنبه نهم خرداد ۱۳۸۵ ساعت 22:11 توسط مسعود حسيني
|